Ablamın oğlu öksüz kaldı, biz aile yanına alabilir miyiz hızlı?
Ablam vefat etti, eniştem bakamıyor, oğlunu yanımıza almak istiyoruz. Biyolojik baba 'onaylıyorum' diyor. Akrabadan evlat edinme genelden farklı mı, sıraya girmek gerekmez mi? Hızlı çözülür mü, biyolojik baba onayı yazılı olmalı, çocuğun fikri sorulur mu? Süreç kaç ay sürer ortalama?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.