Ablamın oğlu öksüz kaldı, biz aile yanına alabilir miyiz hızlı?

Anonim 13 Ara 2025 İzmir 358 izlenme
Evlat Edinme
Ablam vefat etti, eniştem bakamıyor, oğlunu yanımıza almak istiyoruz. Biyolojik baba 'onaylıyorum' diyor. Akrabadan evlat edinme genelden farklı mı, sıraya girmek gerekmez mi? Hızlı çözülür mü, biyolojik baba onayı yazılı olmalı, çocuğun fikri sorulur mu? Süreç kaç ay sürer ortalama?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol