Aidat borcum için faiz çok yüksek hesaplanıyor, yasal mı?

Anonim 15 Nis 2026 Antalya 295 izlenme
Aidat Davaları
Apartman yönetimi aidat borcuma yıllık %30 faiz uyguluyor, sözleşmede yok bu oran. Yasal mı, mahkemede indirim talep edebilir miyim? Sadece anaparayı ödesem yeter mi?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol