Aidat borcum için faiz çok yüksek hesaplanıyor, yasal mı?
Apartman yönetimi aidat borcuma yıllık %30 faiz uyguluyor, sözleşmede yok bu oran. Yasal mı, mahkemede indirim talep edebilir miyim? Sadece anaparayı ödesem yeter mi?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.