Aidat hesabını sorduğumda 'genel kurul kararı' diye vermiyorlar
Apartman yönetiminden aidat gelir-gider hesabı istedim, 'genel kurulda görüşülür' diye vermiyorlar. Ben kat maliki olarak hesap sorma hakkım yok mu? Yasal olarak istediğim zaman görebilir miyim?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.