Aidat ödediğim apartmanda hizmet kalitesi düşük, ne yapayım?
Aidatı zamanında ödüyorum ama temizlik kötü, kapıcı görünmüyor. Yönetimin sorumluluğu nedir, mahkemeye gidersem hizmet kalitesi için karar verir mi? Hangi durumda aidat ödemekten vazgeçebilirim?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.