Aidat ödemediğim için elektriğimi kesmek istiyorlar, yasal mı?
Apartman yönetimi 'aidat ödemiyorsun, elektriğini keseceğim' diye tehdit ediyor. Bunu yapma hakları var mı? Elektrik ortak alan değil, benim sözleşmemle ilgili. Polis çağırırım mı yapsalar?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.