Aidat 'üst kat çatı tamiri için' özel toplandı, ben üst katta değilim

Anonim 19 Mar 2026 Gaziantep 325 izlenme
Aidat Davaları
Yönetim çatı tamiri için tek seferlik özel aidat topladı, 8 bin TL benden de. Ben zemin kattayım, çatım yok problem. Bu zorunluluk var mı, herkes ödüyor mu çatı tamiri için?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol