Aidat 'üst kat çatı tamiri için' özel toplandı, ben üst katta değilim
Yönetim çatı tamiri için tek seferlik özel aidat topladı, 8 bin TL benden de. Ben zemin kattayım, çatım yok problem. Bu zorunluluk var mı, herkes ödüyor mu çatı tamiri için?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.