Aile evimde annem ile annemle birlikte oturuyoruz, annem ölünce çıkmam mı gerek?

Anonim 07 Oca 2026 Ankara 354 izlenme
Tahliye Davaları
Annemin kira evinde 15 yıldır birlikte oturduk. Annem yakın zamanda vefat etti, kira sözleşmesi onun adına. Ev sahibi 'sen çıkacaksın' diyor. Kanunda 'birlikte yaşayan aile bireyleri' diye bir hak var sanırım, kalmaya devam edebilir miyim? Sözleşme bana otomatik geçer mi?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol