Aile evimde annem ile annemle birlikte oturuyoruz, annem ölünce çıkmam mı gerek?
Annemin kira evinde 15 yıldır birlikte oturduk. Annem yakın zamanda vefat etti, kira sözleşmesi onun adına. Ev sahibi 'sen çıkacaksın' diyor. Kanunda 'birlikte yaşayan aile bireyleri' diye bir hak var sanırım, kalmaya devam edebilir miyim? Sözleşme bana otomatik geçer mi?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.