Alkollü iken ağaca çarptım, kimse yok zaranlanan, suç işlemiş miyim?
Gece eve giderken alkollü iken ağaca çarptım, kimseye zarar vermedim. Polis tutanak tuttu. Bu durumda hapis cezası alır mıyım, sadece para cezası mı? Ehliyet ne kadar alınır kimseye zararm olmasa bile?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.