Alkollü olduğum için ehliyetim alındı, ailem işsiz kaldı bu yüzden
Alkollü kullandım, ehliyetim 1 yıl alındı. Ben taksi şoförüydüm, ailem benim kazancımdan yaşıyordu. Ailem şimdi mağdur. Mahkemeden bu durumu dikkate alarak süreyi indirme isteyebilir miyim, hangi belgelerle?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.