Anneannemden gelen antikalar var, eşim yarısını istiyor

Anonim 16 Nis 2026 Kocaeli 80 izlenme
Mal Paylaşımı
Evlilik boyunca anneannemden gelen antika eşyalarımız var, hediye olarak verildi hep. Boşanmada eşim 'yarısı benim' diyor. Aile yadigarı eşyalar kişisel mal mı sayılır, hediye edildiğine dair delillerim var. Mahkeme manevi değeri dikkate alır mı, eksperin değer biçmesi gerekiyor mu yine de?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol