Anneannemden gelen antikalar var, eşim yarısını istiyor
Evlilik boyunca anneannemden gelen antika eşyalarımız var, hediye olarak verildi hep. Boşanmada eşim 'yarısı benim' diyor. Aile yadigarı eşyalar kişisel mal mı sayılır, hediye edildiğine dair delillerim var. Mahkeme manevi değeri dikkate alır mı, eksperin değer biçmesi gerekiyor mu yine de?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.