Apartmanımız riskli yapı çıktı, hızlı yıkım için ne yaparız?
Apartmanımız 'riskli yapı' raporu aldı belediyeden. Bazı komşular hala oturmak istiyor, biz korkuyoruz. Hızlı yıkım için ne yapmalıyız, bakanlık devreye girer mi? Korkutucu olduğu için herkesi razı edememek için zorla yıkım olur mu? Kimin onayı şart, çoğunluk yeter mi?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.