Arkadaşıma 50 bin TL borç verdim, vermiyor, ne yapayım?

Anonim 22 Mar 2026 Konya 293 izlenme
Alacak Davaları
Arkadaşıma 50 bin TL borç verdim 2 yıl önce. Senet de imzalamadık, sadece WhatsApp mesajlarıyla anlaştık. Şimdi vermiyor, bahane buluyor. Mesajlar yeterli mi mahkemede, dava açabilir miyim? Avukatsız tek başıma yapar mıyım, harç ne kadar tutar yaklaşık?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol