Arkadaşıma 50 bin TL borç verdim, vermiyor, ne yapayım?
Arkadaşıma 50 bin TL borç verdim 2 yıl önce. Senet de imzalamadık, sadece WhatsApp mesajlarıyla anlaştık. Şimdi vermiyor, bahane buluyor. Mesajlar yeterli mi mahkemede, dava açabilir miyim? Avukatsız tek başıma yapar mıyım, harç ne kadar tutar yaklaşık?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.