Babamın vefatından önce evi ben temizledim, kira ödedim, fazla pay alır mıyım?
Babam 10 yıldır hastaydı, bütün bakımını ben yaptım, evi temizledim, doktor masraflarını ödedim. Kardeşlerim hiç gelmedi. Şimdi vefat etti, paylaşım eşit mi yoksa benim bu özverim hesaba katılır mı? Mahkemeden ek pay isteyebilir miyim, kanunda 'hizmet alacağı' diye bir şey duydum?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.