Belediye benim arsamdan park yeri yaptı, bedel ödemiyor
Belediye arsamı 'park' diye işgal etti yıllardır, bedel ödemiyor. Kamulaştırma da yapmadılar. Bu durumda nasıl tazminat alırım, hangi davayla?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.