Belediye katı atık ücreti çok yüksek tahakkuk etti, ne yaparım?
Belediye katı atık ücretini son 1 yıl çok yüksek hesap ediyor, ödeme yapmazsam 'icra' diyor. İtiraz nereye, hesabı kim yapar bu ücretin, nasıl ispatlarım fazla olduğunu?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.