Belediye yangın söndürmedi binam zarar gördü, sorumlu mu?
Mahallemizde yangın çıktı, belediyenin itfaiyesi geç geldi, binam zarar gördü. Tazminat alabilir miyim, idarenin ihmali sayılır mı? Hangi davayla?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.