Belediye yol yapmıyor 5 yıldır, dava açabilir miyim?
Mahallemizde 5 yıldır yol bozuk, belediyeye yıllarca dilekçe yazdık. Hala bir şey yapmıyorlar. Dava açabilir miyim, hangi mahkemede 'görev ihmali' diye? Tazminat alır mıyım?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.