Belediye yol yapmıyor 5 yıldır, dava açabilir miyim?

Anonim 22 Şub 2026 Antalya 327 izlenme
Belediye Davaları
Mahallemizde 5 yıldır yol bozuk, belediyeye yıllarca dilekçe yazdık. Hala bir şey yapmıyorlar. Dava açabilir miyim, hangi mahkemede 'görev ihmali' diye? Tazminat alır mıyım?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol