Belediye yolun bakımını yapmıyor, kazaya sebep oldu, sorumlu mu?
Belediye yolu çukur dolu, bakım yapmıyor. Bu çukurlarda kazaya karıştım, aracım hasar gördü. Belediye sorumlu mu, tazminat alır mıyım?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.