Belediyenin sertifika ve onayları için harç yüksek, indirim isteyebilir miyim?
İmar onayları için belediye yüksek harç istiyor, küçük tutarlı işlemler bile pahalı. Bu yasal mı, indirim talep edebilir miyim 'ücret kanunda fazla' diye?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.