Borçlu 'çek var, vereyim' diyor icraya, kabul edeyim mi?
İcraya verdiğim borçlu 'şu firmanın çekini sana veriyorum, sen tahsil et' diyor. Çek karşılıksız çıkarsa bende kalır, kabul etmek mantıklı mı? Sözlü taahhüt yeter mi, yazılı protokol mü yapsam? Faiz konusunda da çekin tutarı yetmezse fark için ne yaparım?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.