Borçlu 'çek var, vereyim' diyor icraya, kabul edeyim mi?

Anonim 25 Mar 2026 Ankara 36 izlenme
İcra Takibi
İcraya verdiğim borçlu 'şu firmanın çekini sana veriyorum, sen tahsil et' diyor. Çek karşılıksız çıkarsa bende kalır, kabul etmek mantıklı mı? Sözlü taahhüt yeter mi, yazılı protokol mü yapsam? Faiz konusunda da çekin tutarı yetmezse fark için ne yaparım?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol