Borcum yok deniyor ama senet imzalamışım, geçersiz mi yapsam?
10 yıl önce zor durumdaydım, birine senet imzaladım ama parayı almadım hiç. Şimdi senet ile icraya verdi. 'Borcum yok' diye savunma yapabilir miyim, nasıl ispat ederim? Banka kaydı yok parayı almadığıma dair. Tanık yetmez sanırım, ne yapmalıyım?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.