Boşanmadan önce ortak hesaptaki parayı çekebilir miyim?
Eşimle ortak banka hesabımızda 80 bin TL birikti, çoğunu ben yatırdım. Boşanma açmadan önce parayı çekmek istiyorum çünkü hepsini harcayacağından korkuyorum. Bunu yapmak yasal mı, eşim 'mal kaçırdı' diye dava açabilir mi? Hepsini mi yoksa yarısını mı çeksem güvenli olur?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.