Daireyi yeni alıcı satın aldı, beni çıkartmak istiyor hemen

Anonim 08 Mar 2026 Antalya 357 izlenme
Kira Davaları
Oturduğum daireyi yeni biri satın aldı, geldi 'çık 1 ayda' diyor. Eski ev sahibimle 1 yıllık sözleşmem 4 ay önce yapılmıştı. Yeni sahibe sözleşmem bağlayıcı mı? Çıkmak zorunda mıyım veya kalmaya devam edebilir miyim sözleşme süresine kadar?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol