Daireyi yeni alıcı satın aldı, beni çıkartmak istiyor hemen
Oturduğum daireyi yeni biri satın aldı, geldi 'çık 1 ayda' diyor. Eski ev sahibimle 1 yıllık sözleşmem 4 ay önce yapılmıştı. Yeni sahibe sözleşmem bağlayıcı mı? Çıkmak zorunda mıyım veya kalmaya devam edebilir miyim sözleşme süresine kadar?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.