Denetim sonucu 'inceleme raporu' geldi, hangi süre içinde itiraz edebilirim?
Vergi denetimi sonuç raporu geldi. Hangi süre içinde itiraz edebilirim, 30 gün mü 60 gün mü? Hangi makama dilekçe veririm, vergi mahkemesi mi? Sürecimi kaçırırsam ne olur, hala düzeltme şansım var mı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.