Doktor tıbbi cihaz kullanırken yanlış kullandı, zarar oldu, kim sorumlu?

Anonim 05 Oca 2026 266 izlenme
Hekim Sorumluluğu
Doktor radyoterapi cihazını yanlış kullanmış, ben fazla doz aldım, ciddi yan etki yaşıyorum. Doktor mu cihaz üreticisi mi hastane mi sorumlu, kim için tazminat davası açarım? Çoklu mu sorumluluk, dağıtılır mı?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol