Doktor tıbbi cihaz kullanırken yanlış kullandı, zarar oldu, kim sorumlu?
Doktor radyoterapi cihazını yanlış kullanmış, ben fazla doz aldım, ciddi yan etki yaşıyorum. Doktor mu cihaz üreticisi mi hastane mi sorumlu, kim için tazminat davası açarım? Çoklu mu sorumluluk, dağıtılır mı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.