Ehliyet alıkonduktan sonra ben araç kullanmak zorundayım iş için
Ehliyetime el konuldu 6 ay süreyle. Ben kuryeyim, araç kullanmak zorundayım yoksa işten atılırım. Geçici ehliyet veya istisna var mı, mahkemeye dilekçe yazsam çalışmaya devam edebilir miyim?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.