Ehliyet alıkonduktan sonra ben araç kullanmak zorundayım iş için

Anonim 31 Oca 2026 Bursa 285 izlenme
Ehliyet İptali
Ehliyetime el konuldu 6 ay süreyle. Ben kuryeyim, araç kullanmak zorundayım yoksa işten atılırım. Geçici ehliyet veya istisna var mı, mahkemeye dilekçe yazsam çalışmaya devam edebilir miyim?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol