Estetik ameliyatım kötü çıktı, doktor 'normal' diyor, ne yaparım?

Anonim 11 Nis 2026 Kocaeli 150 izlenme
Tıbbi Malpraktis
Burun estetiği için 80 bin TL ödedim, ameliyat sonucu çok kötü oldu, asimetrik. Doktor 'normal sonuç' diyor. Memnun değilim, başka doktor 'düzeltme gerek' diyor. Tazminat alabilir miyim, hangi yolu izlemeliyim? Ekspertiz raporu yetiyor mu?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol