Estetik ameliyatım kötü çıktı, doktor 'normal' diyor, ne yaparım?
Burun estetiği için 80 bin TL ödedim, ameliyat sonucu çok kötü oldu, asimetrik. Doktor 'normal sonuç' diyor. Memnun değilim, başka doktor 'düzeltme gerek' diyor. Tazminat alabilir miyim, hangi yolu izlemeliyim? Ekspertiz raporu yetiyor mu?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.