Franchise mağazamı kapattım, dönem dönem 'royalty' borcu istiyorlar hala

Anonim 14 Ara 2025 Antalya 105 izlenme
Franchise Hukuku
Franchise mağazamı 6 ay önce kapattım, fesh ettim sözleşmeyi. Şimdi 'sözleşmen daha bitmedi, royalty ödeme borcun var' diyorlar. Kapattığım halde para ödemek zorunda mıyım, sözleşmenin geri kalan süresi için cezayı ödeyecek miyim? İtiraz için ne yapabilirim hukuki olarak?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol