Franchise mağazamı kapattım, dönem dönem 'royalty' borcu istiyorlar hala
Franchise mağazamı 6 ay önce kapattım, fesh ettim sözleşmeyi. Şimdi 'sözleşmen daha bitmedi, royalty ödeme borcun var' diyorlar. Kapattığım halde para ödemek zorunda mıyım, sözleşmenin geri kalan süresi için cezayı ödeyecek miyim? İtiraz için ne yapabilirim hukuki olarak?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.