Hastanın özel bilgisini doktor başkasıyla paylaştı işyeri kapsamında
Doktor benim hastalığım hakkında bilgileri benim iş yerimle paylaşmış, izin almadan. İş yerim 'sağlık raporu doğru mu' diye sormuş. Bu KVKK ihlali değil mi, hem doktoru hem hastaneyi şikayet edebilir miyim?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.