Hastanın özel bilgisini doktor başkasıyla paylaştı işyeri kapsamında

Anonim 14 Mar 2026 290 izlenme
Hasta Hakları
Doktor benim hastalığım hakkında bilgileri benim iş yerimle paylaşmış, izin almadan. İş yerim 'sağlık raporu doğru mu' diye sormuş. Bu KVKK ihlali değil mi, hem doktoru hem hastaneyi şikayet edebilir miyim?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol