İcra alacaklısı uydurma borç gösteriyor, mahkemeye nasıl gidilir?
Bana 50 bin TL'lik bir icra geldi, ben hiç borçlu değilim, uydurma. Senet yok, mesaj yok. İtiraz ettim, alacaklı 'mahkemeye götürürüm' diyor. Hangi mahkemede dava açılır, ben mi karşı dava açayım menfi tespit diye? Süreç ne kadar uzar, masraf ne kadar?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.