İçtim ama az miktarda, polis 'çok' diye ceza yazdı, ölçü doğru mu?
Bir kadehiçtim, biraz şarap. Polis cihazda 0.7 promil dedi, ben 'imkansız' dedim. Cihaz doğru ölçer mi her zaman, kalibresi şart mı? İtirazımı nasıl güçlendiririm?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.