İflas masasından alacağım için kayıt yaptırdım, ne zaman ödeme gelir?
İflas masasına alacağımı bildirdim, kayıt yaptırdım. Şimdi ne kadar bekleyeceğim, bir tahmini süre var mı? Alacağım kabul edildi mi, hangi sırada öderler bana? Tasfiye memuru bana bilgi vermek zorunda mı, ben sormalı mıyım?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.