İflas masasından alacağım için kayıt yaptırdım, ne zaman ödeme gelir?

Anonim 15 Mar 2026 62 izlenme
İflas Davaları
İflas masasına alacağımı bildirdim, kayıt yaptırdım. Şimdi ne kadar bekleyeceğim, bir tahmini süre var mı? Alacağım kabul edildi mi, hangi sırada öderler bana? Tasfiye memuru bana bilgi vermek zorunda mı, ben sormalı mıyım?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol