İlaç aldım eczacı 'çok güçlü' demedi, tek başına aldım, hastalandım

Anonim 01 Haz 2026 Antalya 231 izlenme
İlaç Hukuku
Eczacı bana ilaç verdi, kullanım talimatı söylemedi 'bilirsin' diye. Ben dozajı bilmiyordum, fazla aldım hastalandım. Eczacı kontrol etmeli, talimat vermeli değil miydi? Sorumlu mu, tazminat ister miyim?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol