İlaç aldım eczacı 'çok güçlü' demedi, tek başına aldım, hastalandım
Eczacı bana ilaç verdi, kullanım talimatı söylemedi 'bilirsin' diye. Ben dozajı bilmiyordum, fazla aldım hastalandım. Eczacı kontrol etmeli, talimat vermeli değil miydi? Sorumlu mu, tazminat ister miyim?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.