İlacı vakti gelmişken eczane vermeyi kestiler, başka ülke alıyorum çok pahalı
Kullandığım kronik ilaç sağlık bakanlığı tarafından yasaklandı, ben artık alamıyorum Türkiye'de. Yurtdışından getirtmek 5 kat pahalı. Hak ihlali mi, dava açabilir miyim?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.