İlacı vakti gelmişken eczane vermeyi kestiler, başka ülke alıyorum çok pahalı

Anonim 25 Şub 2026 İzmir 214 izlenme
İlaç Hukuku
Kullandığım kronik ilaç sağlık bakanlığı tarafından yasaklandı, ben artık alamıyorum Türkiye'de. Yurtdışından getirtmek 5 kat pahalı. Hak ihlali mi, dava açabilir miyim?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol