İmar barışından yararlanmak istiyorum, başvuru süresi geçti mi?
Eski binamda imar izinsiz balkon eki yapmıştık. İmar barışı diye bir şey duydum, başvurabilir miyim hala? Yararlanma şartları nelerdir, ne kadar para ödenir? Bina sigorta gibi mi olur, sonradan tekrar sorun çıkar mı? Hangi belediyeye nasıl başvururum?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.