İmar barışından yararlanmak istiyorum, başvuru süresi geçti mi?

Anonim 11 Oca 2026 İzmir 178 izlenme
İmar Davaları
Eski binamda imar izinsiz balkon eki yapmıştık. İmar barışı diye bir şey duydum, başvurabilir miyim hala? Yararlanma şartları nelerdir, ne kadar para ödenir? Bina sigorta gibi mi olur, sonradan tekrar sorun çıkar mı? Hangi belediyeye nasıl başvururum?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol