İşe iade davası en az kaç ay çalışmış olmam lazım?

Anonim 10 Mar 2026 Gaziantep 112 izlenme
İşe İade Davaları
8 ay önce işe başlamıştım, geçen hafta çıkardılar. İşe iade davası açmak için en az 6 ay şartı varmış doğru mu? 8 ayım vardı, hakkım kazandı mı, yoksa daha mı bekleseydim? Şirkette kaç işçi olması gerek, bizim şirket 50 işçi mi ya da daha az mı, fark eder mi?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol