İşe iade davası en az kaç ay çalışmış olmam lazım?
8 ay önce işe başlamıştım, geçen hafta çıkardılar. İşe iade davası açmak için en az 6 ay şartı varmış doğru mu? 8 ayım vardı, hakkım kazandı mı, yoksa daha mı bekleseydim? Şirkette kaç işçi olması gerek, bizim şirket 50 işçi mi ya da daha az mı, fark eder mi?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.