İşten kovuldum ama 'kötü niyetli' dediler, kıdem öderler mi?

Anonim 14 Şub 2026 Kocaeli 325 izlenme
Kıdem Tazminatı
Patron beni kovdu, çıkış belgesine 'kötü niyetli davranış' yazdı. Ben yapmadım hiçbir şey, sebep söylemediler bile. Bu durumda kıdem alır mıyım, mahkemeye gitsem 'haksız fesih' olur mu? Belge yanlış doldurulduğunu nasıl ispatlarım, tanık ne yapar bana yardım eden iş arkadaşlarım?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol