İşveren sendika üyeliğim yüzünden bana iş vermedi, ayrımcılık değil mi?

Anonim 02 Haz 2026 Gaziantep 285 izlenme
İş Ayrımcılığı
Başvurduğum işte mülakatta CV'mde eski sendika üyeliğimi gördü, 'biz sendikalı işçi almıyoruz' dedi açıkça. Bu sendika üyeliği nedeniyle ayrımcılık değil mi, ben işe alınmama hakkım çiğnendi sanırım. Dava açabilir miyim, tazminat hak ediyor muyum? Kanıt olarak mülakat notları, e-mailler yeter mi?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol