İşveren sendika üyeliğim yüzünden bana iş vermedi, ayrımcılık değil mi?
Başvurduğum işte mülakatta CV'mde eski sendika üyeliğimi gördü, 'biz sendikalı işçi almıyoruz' dedi açıkça. Bu sendika üyeliği nedeniyle ayrımcılık değil mi, ben işe alınmama hakkım çiğnendi sanırım. Dava açabilir miyim, tazminat hak ediyor muyum? Kanıt olarak mülakat notları, e-mailler yeter mi?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.