İşyeri ruhsatım askıya alındı, neden, ne yapayım?
İşyeri ruhsatım belediye tarafından askıya alındı 'incelemeye' diye. Açık bir sebep yok. İtiraz edebilir miyim, mahkemeye gidersem zorla yenisini almak mümkün mü?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.