Kardeşim ortak evimizde tek başına oturuyor, hisse paramı isteyebilir miyim?

Anonim 25 Mar 2026 Gaziantep 317 izlenme
Ecrimisil Davaları
Babamdan kalan evi 3 kardeş paylaştık. Ben başka şehirdeyim, kardeşim evde tek oturuyor 8 yıldır. Bana payımın kira değerini hiç ödemedi. Şimdi talep edebilir miyim, dava açarsam geriye dönük kaç yıl alırım? Pratikte ne kadar para olur, kardeşim ödemese ne yaparım?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol