Kardeşim ortak evimizde tek başına oturuyor, hisse paramı isteyebilir miyim?
Babamdan kalan evi 3 kardeş paylaştık. Ben başka şehirdeyim, kardeşim evde tek oturuyor 8 yıldır. Bana payımın kira değerini hiç ödemedi. Şimdi talep edebilir miyim, dava açarsam geriye dönük kaç yıl alırım? Pratikte ne kadar para olur, kardeşim ödemese ne yaparım?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.