Kentsel dönüşüm değerleme raporum çok düşük çıktı, itiraz?
Kentsel dönüşümde değerleme raporu geldi, evimin değeri çok düşük yazılmış. Çevre evlerin emsali daha yüksek. İtiraz edebilir miyim, yeniden değerleme talep edebilir miyim? Hangi kuruma başvurmam lazım, kaç gün süre var? Sonuç değişmezse mahkeme yoluyla düzeltebilir miyim?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.