Kentsel dönüşümde kira yardımı alıyordum, müteahhit kesmiş, neden?
Eski binam yıkıldı, müteahhit 'yeni bina bitene kadar aylık kira yardımı' ödüyordu. 8 aydır kesti, 'paramız yok' diyor. Yeni daire de bitmedi hala. Bu yardım sözleşmede yazıyor, devam etmek zorunda mı? Mahkeme tedbir kararı çıkartır mı, ödeme yapmazsa ne olur müteahhide?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.