Memur 'amirinden kaynaklı sıkıntı' dilekçesi yazdım, hala devam, ne yapayım?
Amirimden çok sıkıntı çekiyorum, mobbing yapıyor. Dilekçe yazdım üst makama, sürüyor sıkıntı. Tazminat davası açabilir miyim, mobbing memur için de geçerli mi?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.