Memur 'amirinden kaynaklı sıkıntı' dilekçesi yazdım, hala devam, ne yapayım?

Anonim 17 Nis 2026 187 izlenme
Memur Davaları
Amirimden çok sıkıntı çekiyorum, mobbing yapıyor. Dilekçe yazdım üst makama, sürüyor sıkıntı. Tazminat davası açabilir miyim, mobbing memur için de geçerli mi?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol