Memur disiplin cezasına itiraz ettim, üst makam onayladı, mahkemeye gidebilir miyim?
Disiplin cezası aldım, üst makama itiraz ettim onayladılar. Şimdi mahkemeye idare mahkemesine gidebilir miyim, süre var mı? Üst makamın kararı bağlayıcı mı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.