Memur olarak engelli kotamla atandım, bana iyi davranılmıyor, ayrımcılık
Engelli kontenjanından memur oldum, çalışırken iş arkadaşlarım dışlıyor, aşağılayıcı sözler söyleniyor. Mobbing ve ayrımcılık değil mi, dava açabilir miyim? Hangi mahkeme bakar?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.