Memur olarak engelli kotamla atandım, bana iyi davranılmıyor, ayrımcılık

Anonim 06 May 2026 Antalya 269 izlenme
Memur Davaları
Engelli kontenjanından memur oldum, çalışırken iş arkadaşlarım dışlıyor, aşağılayıcı sözler söyleniyor. Mobbing ve ayrımcılık değil mi, dava açabilir miyim? Hangi mahkeme bakar?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol