Memur olarak yıllık iznimi vermiyorlar, hak gasp değil mi?

Anonim 12 Şub 2026 Gaziantep 78 izlenme
Memur Davaları
Yıllık iznimi vermiyorlar amir, 'yoğunluk var' deyip erteliyor 2 yıldır. Bu hakkım gasp ediliyor mu, mahkemeye gidersem zorla aldırır mı?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol