Memur olarak yıllık iznimi vermiyorlar, hak gasp değil mi?
Yıllık iznimi vermiyorlar amir, 'yoğunluk var' deyip erteliyor 2 yıldır. Bu hakkım gasp ediliyor mu, mahkemeye gidersem zorla aldırır mı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.