Müteahhit binayı bitirip teslim etmiyor, geçen 4 yıl oldu

Anonim 16 Mar 2026 Antalya 84 izlenme
Kentsel Dönüşüm
Eski binamız 4 yıl önce yıkıldı, müteahhit anlaştığımız tarihte yeni binayı vermedi, hala bitmedi. Çocuklarım büyüyor evlerinde değil, kira ödüyorum. Sözleşmedeki ceza maddesi var, uygulanır mı, mahkemeye gidersek nasıl tahsil ederim? Müteahhit batma noktasında ben ne yaparım?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol