Müteahhit binayı bitirip teslim etmiyor, geçen 4 yıl oldu
Eski binamız 4 yıl önce yıkıldı, müteahhit anlaştığımız tarihte yeni binayı vermedi, hala bitmedi. Çocuklarım büyüyor evlerinde değil, kira ödüyorum. Sözleşmedeki ceza maddesi var, uygulanır mı, mahkemeye gidersek nasıl tahsil ederim? Müteahhit batma noktasında ben ne yaparım?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.