Nafaka çok az geçinemiyorum, artırabilir miyim?
5 yıl önce boşandım, iki çocuğun bakımı bende. O zaman çocuk başına 2 bin TL bağlanmıştı. Şimdi bu parayla ekmek bile alınmıyor. Tek başıma dilekçeyle artırım talep edebilir miyim, yeni gelir tespiti nasıl olur, hakim ne kadar artırır? Belge olarak ne hazırlamalıyım?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.