Ortağımı şirketten çıkarmak istiyorum, haklı sebep var mı yeterli?

Anonim 15 Mar 2026 307 izlenme
Ortaklık Uyuşmazlıkları
İş ortağım son 2 yıldır hiç çalışmıyor, hiç katkı vermiyor, ama hissesi var. Onu çıkartmak istiyorum çünkü kazancımı tek başıma yapıyorum. Haklı sebepli ortaklıktan çıkarma davası açabilir miyim, ne kadar sürer? Hissesinin parasını nasıl belirlenir, taksitli ödeyebilir miyim?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol