Ortağımı şirketten çıkarmak istiyorum, haklı sebep var mı yeterli?
İş ortağım son 2 yıldır hiç çalışmıyor, hiç katkı vermiyor, ama hissesi var. Onu çıkartmak istiyorum çünkü kazancımı tek başıma yapıyorum. Haklı sebepli ortaklıktan çıkarma davası açabilir miyim, ne kadar sürer? Hissesinin parasını nasıl belirlenir, taksitli ödeyebilir miyim?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.