Reasürör 'ahlaki risk' diyerek ödemiyor sözleşmeli olduğu sigortaya
Sigortacım 'reasürör senin için ödemiyor ahlaki risk var diyerek' diyor. Ben dürüstüm, ahlaki risk ne demek? Bu sigortacıyı zorlamak için ben mahkemeye gidebilir miyim, reasürör ayrı dava mı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.